Ge mig energi! :)

Shit va livet rullar på fort just nu.. har hunnit ha modevisningen, som gick
superbra! Hade hoppats på mer folk, men att sitta i en ishall och frysa kanske
inte lockade riktigt alla ;) Har även hunnit börja på Lindex på "riktigt" nu, eller
vad man nu ska säga.. hade kassan hela första dagen och det gick fint! Minns
betydligt mer än jag trodde och alla som jobbar där är verkligen supertrevliga!
Trivs redan hur bra som helst ;) Va även i Vilhelmina och hälsade på Elin i helgen,
är alltid lika trevligt! Va ute på fredagen.. så ha nog aldrig tagit det så lugnt på
en lördag.. någonsin ;P Så förutom då så har jag fullt upp nästan jämt.. men
försöker ändå hinna med allt och alla runtomkring :) Det går rätt bra ändå, trots
hosta och en förkylning som aldrig verkar vilja ge sig. Fick order om att verkligen
försöka sova ut idag.. efter tolv timmars sömn vaknade jag ;P Så hoppas att man
börjar bli frisk snart. För det finns ändå många som jag inte har träffat på evigheter
känns det som, så nog behöver man få tillbaka sin energi :)
Nej, om man kanske skulle ha snabb-lagat lite mat.. för snart kommer
Frida och Jacob och hälsar på igen, för andra gången idag :) Man har
det för bra! Ha en mysig kväll, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0