En vecka med lillasyrran! :)

Just nu ha jag bara marknadsarrangemanget och modevisningen i mitt
huvud.. allt annat ha jag som stoppat åt sidan. Kom bl a på sent igårkväll
att jag hade börjat med ett blogginlägg för flera dagar sen.. ;P Så tänkte
faktiskt publicera det nu, innan jag ska iväg på jobbet igen. Ha dock lite
bråttom, så det får mest bli bilder. Hade ju lillasyrran inneboende hos
mig förra veckan :) Va riktigt mysigt, men nästa gång hoppas jag att
jag inte har lika fullt upp. Hon fick ju knappt se mig den här gången,
känns det som ;P Men jag tro faktiskt att hon trivdes rätt bra ändå! ;)
Hann ju iaf äta middag med varann varje dag och göra lite typiska
tjejsaker. Fixade förresten håret den veckan också, men man är ju
kass på ta bilder.. blev då supernöjd iaf! Gjorde svart igen med lite
vinrött i och en undercut med en stjärna i ;) Får se om jag lyckas ta
nån bra bild på det, innan det hinner växa ut igen ;P Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Micaéla

Jag hade det super bra! :) Hoppas jag kan komma till dig snart igen och göra om det!? :)

2011-09-15 @ 18:02:05
URL: http://xxmickisxx.blogg.se/
Postat av: Anneli

Fina flickor! Och jag såg faktiskt igår att du fixat frillan (blev superbra!) men jag hann glömma säga det mitt i allt :) Kram

2011-09-15 @ 20:50:57
Postat av: Sis

När huset är klart må vi ju ha en sleepover här också! Hade vart mysigt

2011-09-15 @ 22:16:17
URL: http://macilia.blogg.se/
Postat av: Micaéla

Jo de gå ju skit bra! <3

2011-09-16 @ 19:47:34
URL: http://xxmickisxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0