En heldag hos pappa! :)

Ibland dröjer det långt mellan gångerna, som jag far ner till pappa, men
ha blivit bättre på det på senaste och igår blev det en heldag där :) Hjälpte
pappa att installera hans nya skrivare.. världens hightech.. är lite avis!
Får fara ner och låna den nångång, för det verkar bli väldigt fina utskrifter.
Sen for vi iaf ut och körde lite med båten, supermysigt! Va faktiskt första
gången för i år för mig.. eftersom pappa la ner den rätt sent p.g.a att han
ha hållit på att renovera den. Hann även va förbi Ådins vid flotten och
surra en stund :) Min dröm är att få bo som pappa gör och kunna fara
ut med båten eller bada närsomhelst :) Helt underbart!
Pappas nya V8:a ;) Nyrenoverad och hela motorrummet är nu upprustat..
pappa ha haft det han ha gjort den här sommaren ;P Men bra blev det!
Motorn sitter i en ski-nautique.
Nu ha jag just fått besök av lillasyrran, som ska bo hos mig i veckan.
Ska bli så mysigt! :) Så dags att va lite social med henne nu och se
hur det går för pappa som äntligen håller på att sätta upp en hylla åt
mig :) Kommer att bli så fint! Ha en härlig söndagkväll, kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jessicas william 9*12*10

Ja men färg är ju så roligt! :)



Åh tack snälla! Vad roligt att höra. Då måste jag ju verkligen skärpa till mig när jag får höra att folk faktiskt blir inspirerad! :) Jo det blir ju inte lika mycket tid över, och lite inspiritaions brist från min sida, fast nu blev jag ju taggad. Men jag ska bättra mig. Ska försöka ge något nytt tips imorgon :)

2011-09-05 @ 21:28:30
URL: http://jessicasmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0