Mysväder.. eller?

Nu får det lov att sluta snöa, visst.. nog är det mysigt med innedagar,
men vill ju kunna fara ut och köra.. inte så roligt med sommardäck ;P
Går ju så länge det är plusgrader men.. har ju dessutom fixat nya däck
och fälgar, tack vare älsklingen som har bra kontakter! Han är bäst! <3
Kan inte riktigt beskriva hur glad jag är att äntligen slippa mina gamla
äckliga sommarfälgar.. tro mig, ni har nog aldrig sett fulare ;P Men nu
ska dom kastas, med enorm glädje!!
Hade förresten en väldigt mysig fredagkväll igår hemma hos mamma
med Naima. For dit en stund medan Jonatan va och fixade i garaget.
Kan lova att en liten tjej blev överlycklig över att moster kom på besök,
hon skrek hela vägen nerför trappen och kastade sig på mig :) Sötis!
Blev en massa bus och sen lite fika, för dom hade lämpligt nog just bakat
supergoda cupcakes :)
Mysstämning på hög nivå när mamma tog fram gitarren och spelade
och sjöng barnlåtar tillsammans med Naima :) Hon har tur som har
världens bästa mormor!
Stolt tjej på sin nya cykel: - "Jag är ju en stor tjej nu!" :)
Nej, om man skulle ha avrundat och sett nån film nu :) Tror faktiskt det,
så ha en trevlig kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Skulle va helt ok med mig om du bloggade lite oftare. :p Kraaam

2012-05-03 @ 17:06:47
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0