Stadsparaden!

Sitter inte så ofta vid datorn längre, vilket kanske märks ;P Har faktiskt saknat den, är inte direkt samma känsla med mobilen.. haha.. men den duger! Hursomhelst, så vill jag ju självklart visa er vad jag pysslade med i lördags.. stylade nämligen tre modeller med kläder från Åhléns ;) Det va sjukt roligt, framförallt för att jag hade världens bästa modeller! Frida, Julia och Lina ställde upp direkt och dom va så snygga på röda mattan! :) Va inte en renodlad modevisning, utan mer en stadsparad där en massa olika företag visade upp sig :) Bjuder på en hel del bilder! :)
 
Mina modeller: Frida, Julia & Lina
 
 
 
 
Härliga Linda i snygga kläder från Sture 34 :)
 
 
V.I.P Hair & Makeup´s snygga modeller! :)
 
 
 
 
Nedan är ett exempel på dom lite mer udda, men roliga inslagen :)
 
 
 
 
 
Hårbolaget och Tiara´s vackra modeller! :)
 
 
Här nedan ser ni en typisk "Maria-frisyr", ska lätt göra så nästa gång. Supersnyggt!! :)
 
 
Mina glada modeller! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0