Myshelg! :)

Har varit en himla mysig helg :) Bakade lussebullar för första gången och dom fick bästa betyg av Jonatan, så jag är nöjd! ;) Saftiga och supergoda blev dom! Lyxade till det och bakade Rocky Road också. Så nu är frysen full av fika, så nu får jag inte baka på ett tag ;P Igårkväll va jag på den årliga glöggkvällen med tjejerna, alltid lika trevligt! :) Fikade i flera timmar och spelade julklappsspelet. Vann en superfin skål från Lagerhaus!! :)
 

 
Bilder från glöggkvällen! :)
 
 
 
Vann denna superfina skål!! :)
 
 
Vi skulle ju köpa en julklapp för ca: 40:- och jag hittade den perfekt julklappen redan vid marknan, så jag har längtat efter glöggkvällen ända sen dess!! ;P Hittade nämligen en "Feel Good Collection"-box med sju romantiska filmer för bara 40:- som från början kosta 499:- på jobbet, snacka om fynd!! ;) Och Johanna Melin blev den lyckliga vinnaren av den, så dit ska vi fara och se film ;P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0