Mysiga julafton!

Ja, nu har det ju redan varit julafton.. som jag har längtat, samtigt som man inte vill att det ska va över :) Hade iaf världens mysigaste dag, bortsett från att jag saknade Jonatan såklart <3 Tur att vi fick ha våran härliga morgon! Har en tradition så vi ger varann en morgonpresent och jag va som ett litet barn.. kunde knappt sova natten mot julafton, vaknade tidigt.. ;P Älskar när man har saker att se framemot så mycket! Fick iaf ett superfint litet ugglehalsband, som jag har på mig på bilden nedan :) Nej, dags att krypa ner i sängen och försöka kurera mig.. har världens hosta, ont i halsen och sån där mysig wiskeyröst.. och vi som ska till Nalovardo och fira nyår.. ska se till att va frisk tills då.. peppar peppar..! Kanske far redan imorrnkväll, så jag får nog göra alla huskurer som finns! Bjuder iaf på några bilder från julafton :) Kram & go´natt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad händer? Jag ser så sammanbiten ut.. ;)

Svar: Haha.. ja, du va nog bara koncentrerad ;) men lika fin ändå!
Maria Hedin

2012-12-28 @ 00:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0