90-talsfest! ;)

Är ju som vanligt kass på att komma ihåg att ta kort, så dom här är dom
enda jag har sen 90-talsfesten vi va på igår i Vilhelmina :) Lägger upp fler
när jag har fått några från Elin. Hade iaf en himla trevlig kväll trots kylan
och bilproblem ;P Trevligt folk, härlig musik och bästa värdparet! ;) Jonatan
vill då dessutom gärna följa med dit fler gånger, så det känns grymt roligt! :)
Elin & hennes lillebror Anders :)
Jag i mittbena och "kråkbo" ;P
Jonatan som blev utsatt för "spikes" en stund ;P
Sara & Lina i likadana Fruit of the loom-tröjor ;P
Elin eller man kanske ska kalla henne för Tanja (i Tre Kronor) ;P
Hon hade iaf jazzbyxor med kjol ovanpå som va väldigt populärt
och en söt liten t-shirt ;)
Jag körde på mina gamla "buffalo"-liknande skor ;P Aldrig använt dom
förut och förstår varför, för dom va inte direkt så sköna.. ;P

Kommentarer
Postat av: Elin

Men hejdlöst vad trångt det var där i bagaget. Kolla hur jag har mitt ben under hakan vridet på nåt sätt. Jag är fasen vig för att va så gammal. :P Vad roligt att ni tyckte det var kul och att Jonathan tycke det. Ni är så välkomna tillbaka båda två. Ha det så bra så höres vi. Kraaam



Ps. Du kan ju aldrig slänga de där skorna, stentuffa ju!;)

2012-02-05 @ 19:20:31
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0