Mera inredning ;)

Ha äntligen, efter ungefär ett års letande, fått tag på en
provdocka till min walk-in och vars fanns den? Jo, på mitt
älskade Åhléns!! ;) Wonderful! Det blev precis så bra som
jag hade tänkt mig, så nu fattas bara en lampa därinne..
sen kommer bilder :)
Bild lånad från www.google.se
Ha ju förresten berättat för flera av er om det coola köket som pappa
fyndade för flera år sen, men som aldrig har blivit monterat.. så det
står fortfarande bara i garaget. Hade just sålt min lägenhet på bbv,
när pappa kom hem med köket.. annars hade jag lätt satt in det där.
Älskar när det är färgstarkt, även om vitt & svart är det säkra valet.
I det här köket kan man ju välja att bara ha svarta luckor och skippa
dom med mönster, sen så kan man byta ut tapeten under glasskivan
när man blir less. Så det går ju att förnya på ett enkelt sätt ;) Nej, det
är fortfarande coolt. Även om jag idag kanske inte skulle ha valt att
ha det exakt sådär. Pappa köpte det förresten av samma företag,
som Roomservice fixade Martin Stenmarcks kök ifrån.
Bild & text nedan är lånad från http://www.newkitchen.se/hemmahos.htm
HEMMA HOS NEW KITCHEN, HEMMA & VILLA 2007
Focaccia i mattsvart kulör och med motivtryck
Glas med tapet bakom som stänkskydd
Bänkskiva, rödglittrig kvartskomposit
Blandare, Tapwell
Vitvaror, Siemens
Inredning, Blum

Kommentarer
Postat av: alexandra

nä det var faktiskt inte riktat mot dig! för du tar ju glatt emot glass om du har tabletterna:)

2012-02-10 @ 08:37:43
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Elin

Åhh... jag vill också ha en sån där provdocka i min blivande garderob. Like it alot! =) Kram pårej!

2012-02-10 @ 14:54:14
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0