Tiden springer iväg..

Shit va veckorna går fort! Har varit i Umeå och jobbat sen i måndags,
kommer hem imorrnkväll. Har haft riktigt trevligt här och lärt mig en
massa, men det ska bli skönt att komma hem! Längtar grymt mycket
efter en viss person.. <3 Har även lånat ut min lägenhet till Frida nu
medan jag har varit borta, så hoppas att hon har haft det mysigt :)
Appropå mysigt.. måste ju visa några bilder från min & Jonatans
supermysiga helg i Nalovardo :) Längtar redan tillbaka! Vi umgicks
med hans familj, åt en massa god mat, körde skoter, spelade spel
och tog det mest bara lugnt. Va helt underbart att va däruppe :)
Va länge sen jag varvade ner på det där viset, det behövs ibland!
Jonatan & hans pappa fixade med skotern :)

Kevin :)

Jonatan :)
Vi hann även köra in till Sorsele en sväng och hälsa på Linda & lille Hjalmar.
Roligt att träffa dom igen, för det va alldeles för länge sen!
Bustrollet :)
Tyckte att Linda hade en himla cool fototapet i köket :)
Jonatans superhärliga föräldrar, Ismail & Maria :)
Och hans roliga brorsor, Kevin & Sebbe :)
Vi fick för oss att fara ut och köra skoter rätt sent en kväll :) Råka köra
fast på ett ställe när Jonatan skulle visa vars dom bruka va vid påsk..
men jag tycker att det är lite roligt med sånt där, (så länge man tar sig
lös såklart) så det gjorde då ingenting :) Skratta mest och tog i för allt
va jag va värd.. så det gick fint! ;P Älskar att köra skoter!
Min favorit! <3
Upp till bevis!, det är helt sjukt roligt! ;) Va länge sen man skratta så
mycket! Måste köpa det spelet eller önska mig det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0