Stolt tjej_85!! ;)

Hihi.. va nöjd jag är!! Tog äntligen tag i att försöka mig på att sy en gardin och det gick ju riktigt bra!! Fick många vuxenpoäng av mamma.. haha ;P Har ju bara vågat mig på att fålla upp gardiner förut, men nu jäklar! Hittade iaf tyget när vi va på IKEA och hade som mål att inte ha det liggandes så länge i garderoben, ca: 1 vecka va ju inte så farligt.. helt godkänt, tycker jag! Förresten, visst är det coolt?! ;)
 
 
Älskar även våran ljusslinga från Rusta, den har så mysigt sken! :)
 
 
Och jag hittade även uggletavlan på IKEA som jag hade längtat efter ända sen jag, Jenny, syrran & Malin va och hälsade på Jennys kompis Elin i Umeå. Blev något avundsjuk när jag såg hennes fina tavla! ;)
 
 
Nej, nu väntar bulldegen.. bäst att passa på att pyssla lite medan man fortfarande har lite semester kvar! ;) Ha en mysig kväll, många kramar!
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha.. jag stod och tummade på en sån där tavla i tisdags när vi var i Haparanda men vi visste inte vart vi skulle kunna placera den :) gardinen var coooool! bra jobbat! ;)

2012-07-12 @ 21:39:21
Postat av: evelina

Snyggt Maria!! :)

2012-07-16 @ 10:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0