Marknan! ;)

Då va marknan över för den här gången ;P Blev betydligt lugnare i år.
Va bara och surra lite på tjejkvällen hos Katta i fredags och igår blev
det ett litet party hemma hos mig. Va himla mysigt att inte va så många.
Vi hann spela "Tjejmiddagen", sjunga karaoke och ha det allmänt trevligt.
Alltid roligt när Elin kommer hit, men hotellet va överskattat den här gången..
förfesten va så mycke roligare ;) Kan va för att vi va så otaggade.. ;P
Ett par försök till att få till min obligatoriska hissbild ;P
Älskar söndagar och sovmorgon! :) Medan vi låg och drog oss laddade
jag hem en ny app till iphonen.. "Vintage Cam", älskar den redan!!
Nedan är mitt testkort, som jag gjorde om i det programmet.
Rekommenderas starkt och är dessutom gratis! Awesome!! ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

haha.... jag ser ju helt galen ut på min bild. Tnx! =P



Vintage Cam måste jag testa. Tack för i helgen. Kram

2012-03-04 @ 23:00:11
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0