Black and white ;)

Hej allihopa! Det var ett tag sen, men allt är fint här. Har bara varit lite
hängig och inte haft nån ork över tills så mycket annat än jobb på senaste.
Men nu börjar det äntligen bli bättre :) Skönt! Det är iaf sånt här man roar
sig med på söndagar när man har lite att göra ;P Älskar min dator, är lite
extra roligt att ta kort med den :)
Har hamnat i en ovanligt svart/vit-period :) Men det är ju så snyggt!
Älskar även min nya hattask, som jag äntligen har köpt på SK Möbler
efter att ha suktat efter den länge nog :) Vet bara inte riktigt vad jag
ska ha i den, men det löser sig nog ;P
Balkongen börjar också ta form nu :) Köpte ett nytt bord och en soffa
på Åhléns för ett tag sen. Hade ju redan två svarta rottingfåtöljer. Nu vill
jag bara att det ska bli varmt ute, så man kan plantera lite blommor därute :)
Längtar efter sena sommarkvällar när man kan sitta därute och mysa!
Bilderna nedan är lånade från: http://www.ahlens.se/
Nu vankas det snart middag hos Jonatans föräldrar och sen blir
det kalas hemma hos kusin Jenny! Vissa söndagar känns lite
lyxiga! :) Ha så mysigt ni med!

Kommentarer
Postat av: Elin

äntligen!! :P



Snygg hattask. Samma tryck som på min gardin ser jag. =) Ha det bäst! Kram!

2012-05-06 @ 20:46:41
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0