Love them shoes ;)

Blev en spontantripp till Umeå med Frida i lördags :) Alltid roligt med lite
shopping emellanåt och extra härligt att bara fara iväg en dag sådär helt
utan stress. For vid 10 och kom hem vid 19, helt perfekt! :) Det bästa med
att shoppa är ju nästan när man får komma hem och kolla igenom allt ;)
Fyndade så mycket fint för himla bra priser!!


Köpte även nytt presentpapper så jag kunde slå in några paket till mosters
lilla favorit som vi firade igår :) Hon fyller egentligen år på tisdag, men
det fick så lov att bli kalas igår istället :) Hon är verkligen min lilla tjej,
som älskar skor och i princip skriker av lycka när hon får nya kläder ;P
Många andra barn brukar ju tycka att det är supertråkigt! Men Naima
ville gärna prova allt på en gång ;) Sötnosen!
Smink gillar hon också! ;P

Kommentarer
Postat av: Elin

Spontantrippar är ju det bästa. =) Ser att du hittade turkosa skor. ;) Även gula som jag också vill ha. =) Helst vill jag ha alla färger. ;)

Kram påre!

2012-05-15 @ 17:32:09
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0