IKEA-fynd och lite annat! :)

Hur ska man lyckas hitta några nya gardiner i klass med dom nedan?! Som jag verkligen älskar, det blir en utmaning! Är inne i nån randig period just nu, så det blir nog nån randig tapet snart också kanske ;) Fick en idé imorse, som jag tror skulle bli himla bra!
 
 
Måste ju bara visa några av mina IKEA-fynd! ;) Nedan ser ni min älskade turkosa rullvagn, verkligen en ny favorit! Helt perfekt att förvara roliga burkar och frukostgrejor i. Många har visst rullvagnen i badrummet, men hos mig passar den bäst vid köket ;) Bra med saker som passar in lite överallt!
 
 
 
 
Bild nedan på ett av mina två nya lackbord, superfina! :) Har bytt ut mitt satsbord mot dom nu och gett dom gamla borden till min morbror istället. Naima va här en stund igår och hon har så härliga kommentarer ibland, är verkligen mosters lilla tjej.. märker direkt när man har nånting nytt ;)
 
Naima: Men moster, vars har du köpt dom här borden?
Jag: På IKEA :)
Naima: Jahaaa :) men vars är dina andra?
Jag: Dom är ju hos Lasse.
Naima: Men.. dom ville ju jag ha.. (besviken liten 3åring)
 
Hon är för söt, va ju inte så lätt att veta det inte :)
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Du har det så jäkla fint och den där lampan du har i köksfönstret, en sån vill jag med ha! =)

2012-10-08 @ 10:50:17
URL: http://www.ellllliiiiin.blogg.se
Postat av: Evelina

Åå randigt är så sjukt snyggt!! Såna där gardiner gör ingenting dom hänger uppe för det är som man aldrig blir less dom:) jättefint du har det:) kram!

2012-10-12 @ 02:34:46
URL: http://www.ejvilina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0