Mysig vecka! ❤

Vilken mysig vecka det har varit! :) Älsklingen har fått jobba dag i veckan, så vi har ju setts betydligt mer än vanligt ;P Har hunnit vara på en superbra kurs med alla vm:are i Umeå, hur roligt som helst!! Blev så grymt inspirerad! Har även fått träffa nya chefen och hon verkar toppen! Mycket fart och fläkt i, det gillar jag! :) Sen så har en av veckans höjdpunkter varit att äntligen få umgås med världens bästa Jacob! Hade ju lovat att ta tag i det där fikat som jag hade lovat för länge sen ;P Så fika och många timmars prat blev det! Verkligen supertrevligt :) Nu ska vi börja hitta på en massa tokiga och roliga saker igen, underbart! Sen nu till veckans andra höjdpunkt, pappa har äntligen fått komma hit till Lycksele, jippie!! Så har varit och kramat om honom och surrat litegrann :) Där lär ni nog hitta mig i helgen, förutom imorrn på dagen när jag ska till Umeå en sväng med min fina Angelica <3 Som sagt, mysig vecka det här! Nedan bjuder jag förresten på en bild på mig & syrran som min kusin Jenny hade råkat hitta :) Som hon sa, jag verkar alltid ha lyckats med en snygg lugg ;) Ha en bra kväll, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0