Min första sjukdag.. någonsin..

Hur är det möjligt? :( Va ju tvungen att bli sjuk, just idag, så jag missade just det här morgonmötet när vi skulle ha mysigt och bli bjudna på semlor.. och sen så håller vi ju på att fixa till en massa på jobbet. Det blir så fint och det är ju så roligt!! Nej, bara att ta det så lugnt som möjligt.. så den här konstiga sjukan går över tills imorrn. Låg i soffan hela gårkvällen utan att få i mig nåt och kunde knappt ta mig upp därifrån. Yr och illamående, nästan som att va åksjuk.. och sen "sockerdricka" i fötterna. Hoppas att jag inte har åkt på samma virus som Andrea fick ;/ Nej, dags att vila lite till så jag kanske orkar klä på mig nåt vettigt snart.. gillar ju inte riktigt inlägg utan bilder.. men idag har jag inte så mycket ork, så en gammal bild får det bli :) Hoppas att ni har en bättre dag än vad jag har, kram!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0