Underbara pasteller! ;)

Ge mig lite energi tack! Va så pigg och glad idag när solen kikade fram, men direkt det börjar bli mörkt blir man ju trött igen.. så tråkigt! Kanske borde dra utomlands snart och ladda batterierna lite, skulle ju inte va så tokigt ;) Längtar iaf först och främst så grymt mycket till våren!! Har faktiskt världens vårkänslor vissa dagar, är nog för att jag har det jobb jag har ;) Va så himla roligt att börja packa upp en massa nya färgglada inredningsprylar och fixa inspirationsplatserna. Det är bland det roligaste jag vet och dom blev ju så härliga!! Man blir så grymt shoppingsugen.. och sugen på att göra om här hemma.. igen.. ;) En av dom stora trenderna även denna vår verka iaf va att inreda med olika pastellfärger, klara pasteller denna gång och gärna mot en vit bas. Som sagt, solen ger oss energi men det gör även färger! ;) Så till er som inte riktigt har vågat er på att inreda med så mycket färg än, så är ju pastellfärger lite "lugnare" att börja med ;) Nej, nu ska vi ju snart på middag hos mina underbara svärföräldrar.. så ha en mysig kväll ni med! Kram på er!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilderna är lånade från http://www.google.se/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0