Mysiga dagar i Böviken ;)

Nu när det är sånt busväder ute skulle jag helst vilja att vi sov i en husvagn eller i stugan utanför Skellefteå :) Snacka om att det skulle va supermysigt! Vi brukar ju dessutom sova uppe på loftet och däruppe hör man ju vädigt väl hur det smattrar på taket. Pratade nyss med Jonatans lillebror och han & resten av familjen är där just nu.. är nog därför jag längtar dit extra mycket! Får se när vi tar oss iväg dit igen :) Snart, hoppas jag! Här nedan är några bilder från när vi senast va där :) 
 
 
Så fin stugan blir nu när dom målar om! :)
 
 
Sådan far, sådan son! :)
 
 
Min mästerkock!! <3
 
 
Tyckte verkligen om den här bilden, så härliga färger!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0