Nordingrå! :)

Jag & Jonatan hade hela 4 dagar ledigt tillsammans, kändes som världens lyx! :) Vi körde som sagt ner till stugan vid Nordingrå redan på onsdagkväll och stannade till på söndagen. Hann med ett besök i Birsta, sightseeing med mamma som guide runtomkring där stugan ligger och jag & Jonatan for och kollade på ett ställe som kallades Mannaminne. Där fanns en massa olika museum med bl a gamla bilar. Gjorde även det vi hade längtat efter sen förra sommaren, nämligen att åka linbana igen :) Det är så härligt! Och just ja, hela lördagskvällen va vi ju på byafesten i Salsåker :) Va himla trevligt & mysigt fastän det regnade nästan hela tiden, tur det fanns ett stort partytält! :) Va rätt slitna på söndagen, men for hem tidigt eftersom jag skulle med flyget. Hann bara byta resväska och duscha, innan det va dags att fara igen. Nu är jag däremot hemma igen, fördriver tiden med att blogga lite ;) Bjuder på några bilder från stugan, kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0