Min bästa väns bröllop!!

Det blev minst sagt en annorlunda midsommarafton det här året, men på ett superbra vis såklart :) En av mina bästa vänner, Angelica, gifte sig nämligen då äntligen med sin Jonas och vilket underbart vackert bröllop det va! Brudparet Tossman va så otroligt fina!! ;) Bröllopet ägde rum i Margaretakyrkan på Gammplatsen och bröllopsfesten hölls nere i Hedlundagården. Jag & Angelica hade planerat dukningen in i minsta detalj + resten av lokalen såklart och resultatet blev då väldigt lyckat, om jag får säga det själv ;) Kan väl sammanfatta hela tillställningen med att det va det finaste budparet, mycket folk, god mat, bra band och hur trevligt som helst! Det gjorde ni bra, Angelica och Jonas! Tack för att vi fick dela det med er! <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Oj, vilket underbart fint, brudpar, dekoration, dukning.... ja allt! Ser ut att ha varit en toppendag! :)

2013-06-24 @ 21:02:51
Postat av: Alexandra

Jäklar vad snyggt ni hade gjort i lokalen!

2013-06-24 @ 21:03:50
Postat av: Elin

Underbart!!

2013-06-24 @ 22:42:33
URL: http://www.ellllliiiiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0