Kalaslördag!! :)

 
I lördags va det kalas igen för mig, inte dåligt att bli firad flera gånger ;) Släkten hade inte hunnit fira mig än, och snart fyller Jenny också år.. så vi slog ihop våra kalas. Så mycket folk och en massa gott fika blev det. Glömde ju ta kort på våran första marängtårta.. haha.. som jag & Jenny skrattade i fredags när vi bakade ;P Har nog aldrig "kastat" en tårta så mycket som denna.. men supergod blev den! Det va ju huvudsaken :)
 
 
Lite suddig, men superfin bild på älskade pappa och Naima :)
 
 
Mosters lilla charmtroll <3
 
 
Spexarna ;P
 
 
Min fina morbror :)
 
 
Min fina kusin :)
 
 
Solbruna mamma, lillebrorsan och pappa :)
 
 
Va så härligt väder ute, så det blev fikapremiär och grabbsnack ute på balkongen :)
 
 
 
 
Världens bästa! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0