Tjejweekend när den är som bäst!

Ibland undrar jag vad jag gör på min lediga tid egentligen, den bara springer iväg! Har iaf inte tagit mig nån tid till bloggen på länge, fastän jag fortfarande tycker att det är himla roligt. Skumt det där! Har ju iofs varit semestertider, så det kanske går till sig nu när det börjar va mysig höst & man gärna vill va inne och roa sig istället :)
 
Hursomhelst, så tänkte jag försöka uppdatera lite fram till nu. Så några inlägg väntar :) Börjar med kristi himmels färds-helgen, då va jag ju iväg på en supermysig weekend med två av mina allra bästa vänner! Vi surrade ikapp massor, shoppade som galningar, gick promenader på våra gamla områden och mest bara njöt av att va i underbara Sundsvall igen! Så mysigt!! Vi hade tänkt försöka göra detta till en tradition, så det blir ju hur bra som helst! Är så roligt att kunna samlas alla tre (så glad att jag har er!) och eventuellt respektive. Nu har ju dessutom My fått en supersöt liten son, Teo, så jag längtar som en galning efter att träffa han & My såklart! <3 Måste boka in en resa inom snar framtid. Stort grattis igen My och Rickard! :)
 
 
 
Godis från Hemmakväll är ett måste! ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi är inte riktigt som alla andra! ;) <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0