Som ny!

Idag har det varit en lite annorlunda dag, i positiv bemärkelse såklart :) Började dagen med att ha månadsmöte, men det här månadsmötet bestod inte bara av en massa prat utan även av en mode-workshop. Jippie!! Som jag hade längtat efter den :) 

Den gick ut på att man först skulle lära sig vilka färger man passar i och vilka typer av plagg som passar ens figur. Sen skulle vi inspirera varandra, prova kläder och shoppa tillsammans innan öppning :) Det händer inte varje dag! Himla roligt va det och ikväll har jag varit & fixat håret hos bästa Angelica :) Så nu känner jag mig som ny! Dags att sova, men bjuder på hur jag såg ut några dagar innan jag for och klippte mig. Hade ju hunnit få riktigt långt hår :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0