Bästa julaftonen på vääääldigt... länge!

Trodde att jag skulle hinna med flera inlägg under julledigheten.. komma ikapp lite, men tiden rann iväg. Hade en underbar ledighet, kändes nästan som jag hade varit ledig i en månad. Hann med lite fix hemma, en massa mys och kvalitetstid med älsklingen och andra nära & kära. Vi hade i princip myskväll varenda kväll, det skulle jag lätt kunna vänja mig vid! ;) 
 
Tänkte hursomhelst att jag skulle berätta lite om min väldigt ovanliga julafton. Brukar alltid känna mig så kluven när det kommer till vars jag ska fira jul. Vill ju helst va med alla samtidigt. Började iaf dagen med att fika och umgås med Jonatans fina familj en stund :) Lyckades fånga alla utom Sebbe på bild, men han va såklart också hemma :) 
 
På eftermiddagen va det dags att fara och fira hos syrran och hör & häpna.. där skulle både mamma & pappa va. När det blev bestämt kunde jag knappt tro det, att jag skulle få fira med både mamma & pappa samtidigt.. för många kanske det är en självklarhet. Men för oss va det, om jag minns rätt, första gången på 20år som vi fick fira med båda våra föräldrar :) Kändes helt otroligt, blev alldeles varm i hjärtat. Så därav rubriken. Trodde aldrig i hela mitt liv att det skulle hända, så kommer att leva länge på det. Slapp för första gången ha dåligt samvete mot nån av dom. Va också roligt att fira med alla mina syskon såklart, för det är också några år sen faktiskt. Lyckades t om få till en syskonbild :) Va iaf väldigt bra stämning hela kvällen och alla verkade trivas. Naima va nog ändå nöjdast av oss alla! Dels för att hon fick va med så många samtidigt och dels för att hon älskade alla julklappar. "Oh my god, oh my god!!" va det nya uttrycket för i år ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh vad roligt att läsa! Jag är så glad för din skull!! Vilken trevligjul! ♥

Svar: Tack fina du! <3 Det va verkligen den bästa på länge!
Maria Hedin

2014-01-22 @ 23:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0