Spanien

Shit va jag har flängt runt den senaste tiden, första lediga helgen som jag är hemma.. på länge! Vad har jag gjort då? Jo, det blev iaf först en typ av impulsresa till Spanien :) Mest för att få umgås med farmor & farfar och få lite färg inför sommaren :) Hade ju inte varit utomlands på 12år, så jag tyckte att det va på tiden ;) Hade däremot lite otur med vädret, mulet lite mer än hälften av tiden ;/ Så typiskt! Men annars hade vi det himla mysigt iaf! Gick på strandpromenaden några gånger, kollade in en stor marknad, shoppade presenter, solade, badade i poolen och tog det annars väääldigt lugnt :) Läste för första gången på länge ut en bok, va t om tvungen att lägga ifrån mig den flera gånger för att inte läsa ut den för fort ;) Då va den bra!! Lars Keppler - Eldvittnet hette boken :) Så den kan jag rekommendera! 









Kommentarer
Postat av: Elin

Vad härligt att resa. Åkte du själv, jag trodde Jonathan skulle me? Har du förresten läst Keplers andra böcker? Jag tycker Sandmannen var bäst! Ha det bra! Kram

2014-06-11 @ 21:15:34
Postat av: Elin

Vad härligt att resa. Åkte du själv, jag trodde Jonathan skulle me? Har du förresten läst Keplers andra böcker? Jag tycker Sandmannen var bäst! Ha det bra! Kram

Svar: Ja, för han va hemma med lilla Freja :) Nej, det har jag inte. Då måste jag absolut läsa den :) Tack för tipset vännen, kram!
Maria Hedin

2014-06-11 @ 21:15:35
Postat av: Elin

Du måste läsa alla! :)

2014-06-16 @ 11:36:21
Postat av: Elin

Du måste läsa alla! :)

2014-06-16 @ 11:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0