Kalas för hela slanten!

I fredags bakade jag & min kusin Jenny en tårta och slabang inför trippelkalaset (för mig, Jenny & Micaéla) med släkten på lördagen :) Alltid lika spännande när vi ska göra nån tårta.. haha.. har aldrig kastat omkring en tårta lika mycket som förra gången och den här gången va det ett dåligt tårtbottenrecept. Så vi testade ett annat och då gick det fint! :) Är dessutom inget stort fan av tårta, så det är väl därför jag inte gillar att göra tårtor heller. Bara själva garneringen, för det är ju lite som att pyssla ;) Cupcakes är mer min grej! Bjöd även på sju sorters kakor, ibland känns det som att man är lite överambitiös. Är ju ändå nästan ingen som orkar äta av allt. Va hursomhelst en trevlig dag med en massa folk i våran lilla 2:a, nästan 20 pers :) Men det gick bra det med, satt folk lite överallt. Är som ändå mysigt på nåt vis! Fina presenter fick jag också :)
 
 
 
Sötnosarna hade det mysigt i fåtöljen! :)
 
 
 
 
 
Sötaste lilla Saga :)
 
 
Och godingen Ava :)
 

Kommentarer
Postat av: My

Åh va smarrigt allt såg ut! 😊 Härligt o höra och se att du hade en underbar dag med vänner och familj!! ❤❤❤

Svar: Tack vännen! <3 Det va en väldigt mysig dag!
Maria Hedin

2014-03-18 @ 19:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0