Min födelsedag

Ja, då har man fyllt år igen och vilken mysig födelsedag jag hade! :) Blev väckt vid 06:15 av att älsklingen kom in och bjöd mig på frukost på sängen. Han är bäst! <3 Blev en himla bra start på dagen och när jag kom hem hade han dukat fint, tänt ljus och gjort en supergod middag. Hade även blommor och presentkort som väntade :) Skulle faktiskt kunna vänja mig vid det där varje dag! ;) Hehe.. 


På jobbet fick jag fina blommor och bjöd på lite fika :) Hade bakat paj, cupcakes och cakepops! Va lite orolig över hur cakepopsen skulle smaka, men lyckades väldigt bra faktiskt. Ska bara göra dom lite mindre nästa gång :) Enligt Andrea va dom bland det godaste hon hade smakat, så jag är nöjd över det betyget! :) 


I onsdags bjöd jag några vänner på födelsedagsfika, va så trevligt att umgås en stund :) Vissa träffar man ju tyvärr inte så ofta längre. Ska se till att börja bjuda hem folk lite oftare, utan nån speciell anledning :) Fick iaf en massa fina presenter, måste ha varit väldigt snäll ;)


Kommentarer
Postat av: Denise

Grattis i efterskott! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Maria Hedin

2014-03-09 @ 21:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0